.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قضات گلستانی برای صدور طلاق عجله نکند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: قضات گلستان در صدور طلاق و دعاوی خانوادگی سرعت عمل در صدور رای نداشته باشند.
[قضات گلستانی برای صدور طلاق عجله نکند]

به گزارش معاونت اجتماعی و ارشاد انتظامی استان گلستان، حسین شعبانی از شناسایی خانواده‎های در معرض طلاق در گلستان خبر داد. وی اظهار داشت: پس از شناسایی این خانواده‎ها، افراد معتمد با تبیین آثار سوء طلاق از دیدگاه دینی و اجتماعی جامعه، آنان را به مصالحه و بازگشت به زندگی ترغیب می‌کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان بر لزوم اجرای برنامه‎های آموزشی قبل از ازدواج برای زوجین به منظور آشنایی با مقررات و حقوق خانواده‎ها تاکید کرد. شعبانی افزود: باید با گسترش فرهنگ مشاوره‎ای و استفاده از خدمات این دفاتر در شهرها و روستاها، حل مشکلات فردی و اجتماعی، نحوه کاهش استرس و چگونگی مقابله با بحران‎های زندگی را به افراد آموزش داد.
وی از قضات امور خانواده خواست در رسیدگی به دعاوی خانوادگی از سرعت عمل در صدور رای خودداری و با دقت و سعه صدر بیشتری عمل کنند.
شعبانی همچنین بر مطالعه و بررسی عواملی که منجر به فروپاشی خانواده‎ها در استان میشود تاکید کرد و گفت: با شناسایی این عوامل، برنامه‎ریزی و ارائه راهکار برای کاهش روند طلاق در استان راحت‎تر امکان‎پذیر خواهد شد...معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: افزایش ارتباط عاطفی میان اعضا خانواده از طریق تقویت و پربار کردن برنامه‎های آموزشی باید در دستور کار دستگاه‎های متولی فرهنگ‎سازی استان قرار گیرد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.